SUOMENKIELINEN TOIMINTA

Uudenkaarlepyyn seurakunta on virallisesti kaksikielinen seurakunta. Suomenkielisiä jumalanpalveluksia ja tilaisuuksia järjestetään säännöllisesti.

Myös suomenkielisiä toimituksia järjestetään seurakunnan kaikissa kirkoissa toivomuksien mukaan. Yksi seurakunnan papeista kantaa päävastuun suomenkielisestä toiminnasta. Seurakunnan tavoite on, että kaikki löytäisivät seurakunnasta hengellisen kodin kotikielestä riippumatta.

Tästä sivusta löydät ajankohtaista suomenkielistä ohjelmaa ja perustietoa seurakunnan kolmesta kirkoista ja toiminnasta.

Vastuussa oleva pappi: Kappalainen Henrik Östman, puh. 040 868 7047

Ohjelma 2023

Messu tai jumalanpalvelus suomeksi järjestetään joka toinen kuukausi.

Katso tarkemmat tiedot viereisessä palstassa "Tilaisuuksia lähiaikoina".

Tervetuloa mukaan!

Yksityistä ehtoollista voidaan pyydettäessä järjestää kotona tai esim. hoitolaitoksessa.
Jos haluat keskustella mistä asiasta tahansa, ottakaa yhteyttä pappiin tai diakoniatyöntekijään.

Tag kontakt