Missionskretsarna

Missionskretsarna samlas under vinterhalvåret i församlingshem, bönehus och hem. Vi håller andakt, läser brev från olika missionärer, samtalar och har kanske sticksömmen med.

Centrum

Nykarleby församlingshem:

• Kenyamissionen varje måndag kl 18, med en inbjuden gäst. Ledare är Andre Djupsjöbacka, tfn 050 525 5022.

• Missionsträffen varannan tisdag kl 13 (ojämna veckor). Ledare är Anne Holm-Haavisto.

Socklot:

• Missionskrets varannan måndag kl 13 (ojämna veckor) i Socklot bönehus. Ledare är Maria Östman-Södergård.

Forsby

• Missionskrets samlas varannan tisdag kl 13 (jämna veckor) i Forsby byagård eller i ett hem. Ledare är Ann-Christine Löv, tfn 050 4079 436.

Jeppo:

Missionsmöten varje torsdag i bönehuset kl. 13.00. Ledare är Malena Vesternäs.

Pensala:

Missionscafé i bönehuset ca 1 ggr/mån med inbjuden gäst. Ledare är Glenn Åhman (SLEF:s avdelningsordförande).

Munsala:

Missionssymöte i Munsala församlingslokal (Södra Munsalavägen 11 A) varannan vecka (ojämna veckor). Ledare är Anne Holm-Haavisto.

Händer som håller i en liten planta